Benimki de gündüzleri uyuduğu için geceleri uyumuyordu ben de akşam 9 gibi uyandiriyorum oyaliyorum altını açık tutuyorum şarkılar söylüyorum kucağımda gezdiriyorum yeni görmeye başladığı için ışık felan dikkatini çekiyor gece 12 ye kadar oyalayip uyutuyorum sadece emmek için uyanıyor sonra gece uykusu bambaşka bide böyle deneyin istersenix