Eyllull Hanımlar Merhaba, 1 ay 13 gün önce sezaryen oldum. Ve doğum sonrası vücudum da farklı farklı bölgelerde sürekli kızarıklık oluyor ve geçiyor kendiliğinden acaba başına böyle birşey gelen var mı?
Minnaktosbik Eyllull sezeryan oldum ama böyle bişey gelmedi başıma sezeryan sonrası kontrollere gittiniz mi
aysenurkerem Eyllull evet bende de Doğum sonrası oldu. Muhtemelen ürtiker geçiriyorsun. Doktora danış losyon ve ilaç veriyorlar duruma göre
Eyllull aysenurkerem alerji bölümüne gittim. Bana iğne yaptı kaç kere serum yedim ama haşa devam ediyor
aysenurkerem Gittiğimde serum takılmıştı çok yaygındı kırmızılıklar. Sonra geçti uzun bir süre sonra 1 ay önce oldu. Şuan yine ilaç kullanıyorum
Eyllull aysenurkerem bende kontrole gideceğim bakalım yanık gibi kabarıyor sönüyor kaşıntı çok hafif ama sürekli heryerimde oluyor alerji hapı verdi alerji bölümüne gittim şimdi etki etmiyor kontrole k. Doğuma yeni gideceğim işte