İyileştim evet şuan bebeğim 10 aylık yani arada bir kaşınma oldu emmeyi bıraktıktan sonra ama şimdi çok şükür iyiyim emzirmek bana göre değilmiş evet cildim çok hassas bide sezeryanda doktorun yapıştırdığı bant benim dikiş yerimden daha çok acımıştı etim toplanmış kan oturmuş artık sızlıyordu çıkartınca anladım allahım size de tez zamanda şifa versin önce tabiki bebeklerimiz ama inanın iyi olamassak onlara da bakamayız 🥰