Biz 7.5 aylığız gece emmeyi bende kesmeyi düşünüyorum zira saat başı kalkıyor ve uyku falan hiç yok kesme olayı nasıl olur bilmiyorum işe emerek uyutmadı bırakarak yapmam lazım başaramadım bir türlü çok ağlıyor çok yıpratıcı bir süreç tavsiyesi olan varsa alırım