Rubab_Mommy Elifadakrt Yok canim pek fazla tutmuyo.2 3 dakika bazen daha az.Atinca yine veriyorum.4 5 aylikken tutarlar herhalde.Ellerine bakmaya başladi.Keşf ediyo yavaş yavaş
Zelihakurta oglusumbal yani sınırda dedi doktor birsey söylemedi 4.ay kontrolünde de almazsa heralde öneride bulunur🤷🏻♀️ İnşallah alır gercekten bazen takma dıyorum kendı kendıme ama annelık cok farklıymıs
oglusumbal Zelihakurta Aynen annelik çok zor bende en ufak şeyleri takıyorum Rabbim yardımcımız olsun sağlıkla büyüsünler inşallah canım