tatlisert uzunluk olarak yarısı ciktiysa acısı dinmeye başlamıştır ama disin yarısı gömüleyse malesef uzun sürüyor acısı benim oglum da 22 aylık alt azilar çıktı 1 aya yakın ağrısını çektik iki dişi birden çıktı. Şimdi üstleri çıkcak galiba her dis bi öncekini aratiyor bana. Insallah çabucak biter bu diş sıkıntılarımız