Selamm kızlar eşim ve annem pozitif çıkmıştı ben negatif çıkmıştım 4 gün oldu ama bende de belirtiler çıkmaya başladı kızım hem emiyor hem mama yiyor ama iştahı aşırı gitti ben bir daha test yaptırmayı düşünmüyorum çünkü emzirmek isyorım ilaç kullanmıcam görümcem ve kardeşim hastanede çalışıyor doktora sordular devir 3 aguementin ve parol içsin demişler bide maxdefend ilaçsız atlatan oldumu kızımdan herhangi bir belirti yok şimdilik