İrmiği veya Yulaf ununu pisirip muz ve ceviz ekliyorum bazen de elma, armut ikilisini ılıyınca anne sütü katıyorum ara öğün maması yapıyorum bunu öğlen çorba yapmadıysam.
Bir dal pırasa, küçük bir kaç küp patates, yarım havuç, bir diş sarımsak, kemik suyunda pişiriyorum sonra bizzzt blenderdan geçiriyorum. Çok güzel bir çorba oluyor.
Kereviz veya kabak mücverini çok seviyor oğlum.
Bir de havuç rendesi elma rendesi bir yumurta biraz yoğurt yarım c.b zeytinyağ, biraz pekmez, un, muffin kalıbında kek yapıyorum çok güzel yiyor❣️