Karakiz Mrb anneler bi annemiz gecenlerde isirgan otu cayi sut yapuyo diye bi post acmisti bende almistim ewt sut yapiyo dogrudur ama bnm bebegime alerji yapti emmiyo dunden belki cok agliyo huzursuz uyuyan cocuk uyumaz oldu artik dr goturdum dr alerji yapmis yedigin bise dokunmus dedi esimde irdan isirgan otu cayini iciyodu dr bana sirsaydin onaylamazdim dedi tmm sut yapabilir ama agir geliyo bebeklere tawsiye etmiyrm ben dedi bende icmeyi biraktim eger kullananlar varsa dr danissin tabiki her bunye farklidir bnm ogluma gelmedi bilginiz olsn ....
Nazlina Karakiz belki cay degilde corba deneyebilirsiniz bazen oyle etkiler gosterebiliyor malesef gecmis olsun 😊
111bebek Bende içmeye başlamıştım ama baktım ki bebeğimin kakası yeşile döndü bu yüzden bıraktım. 3-4 gündür sürüyor ama bakalım böyle devam ederse doktora görüneceğiz
Nazlina 111bebek benimde isigrgan ictigim gunlerde kakasi yesile donmustu ama ben corbasini iciyordum 🤣 usuttu sanmistim ama isirgandanmis yinede baktirmakta fayda var
Karakiz Nazlina tmm cnm deniycm cok saol suan salak gibiyim gozgoze bakiyok artik 😊uyusun diye gizune bakuym tik yok valla 😀her isim duruyo bi m
Karakiz Nese2558 sut oluyo dinlen su ic aksam ictim gece dolmustu ama ogluma dokandi yuzu hep sivilcelendi 😔ben biraktim
Nazlina Albertosss sicak suya isirganlari dograyip atiyorsun Bi kapta un ve az bisey suyla övmeç diyorlar un parcaciklari yapiyorsun icine atiyorsun En son biber sogani yagda kavurup uzerine dökuyorsun cok guzel oluyor