Nilbebek12 Kızlar bebeğim 4 ay 20 güblük yaklaşık 15 gündür 2 günde bir kaka yapıyor bormal mi acaba ? Sadece anne sütü ile besleniyor . Önceler her gün günde 2 defa kaka yapardı zaten sürekli ishal ve kakası mukuslu testler yaptırdım negatif çıktı . Ama artık kakası 2 günde bir oluyor normal midir dpktorumu henüz arayamadım
Aryemus_3 Nilbebek12 4-5 aydan sonra az yapması yada yapmaması normal canım 8-10 günü geçerse sıkıntı
Glsm_0 Nilbebek12 benim bebeğimde 1 aylık oda 2 yada 3 günde bir felan yapıyo ben sordum 10 güne kadar normal dedi ebe 🤷🏻♀️
Miniknur Benim bebegim 2,5 aylik.sadece anne sutu aliyor. 13. Gun kendi yapti. O kadar uyarmaya bana misin demedi:) keyfi gelince yapti. Artik 5-6 gunde bir yapiyor. Keyfi yerindeyse karni sert degilse sorun yoktur dediler