rabiahafsa Kızlar merhaba bebeğim 24 günlük. Bazen ciddi gaz sıkıntısı yaşıyor. Doktorumuz zinco önerdi aldık ama prospektüsünde 3-10 yaş yazıyor. Aynı durumu yaşayan oldu mu? Kullanmalı mıyız?
Seherronya rabiahafsa kullanabilirsiniz. Bazı ilaçlarda prosedür gereği yaş aralığı o şekilde belirtiliyor ama daha küçük bebeklerede verilebiliyor
Duygu5151 rabiahafsa biogia DİE bir gaz damlaması var zinco dan daha etkili ben bebeğime onu kullandım onun sayesinde kurtulduk gaz dan
EslemDilan rabiahafsa kullandım orta derece faydasını gördüm diyebilirim çok kötü değil ama çok iyi de değil daha iyileri var👍
eslemsiii rabiahafsa 2 aylıkken falan bende kullanmıştım zincoyu bu işinize yaramazsa nurse harveys damla var o çok iyi gelmişti bize denemek isterseniz sorun doktorunuza belki olur der. Birde aynı damlayı uzun süre kullanmamalıymışız bebeğin vücudu bağışıklık kazanınca artık o damla bi işe yaramazmış aklınızda olsun 🌸
Poyrazefem07 Bende kullandım yenidogan yogun bakım doktoru o ilaçın iyi olmadıgını söyledi bir faydasınıda görmedim bıraktım ama sap max diye gaz damlası var o süper 100 tl ama bebeklere cok faydalı gaz problemi bitti