Blttt bende kaymağını alıyorum onunla bir ilgisi yok. İş sütün ısısında bitiyor bence. Parmağını biraz yakacak derecede olsun. İcine sokabil ama cok tutama derecesi 😀 sonra mayala guzelce sar peteğin üstüne koy ya da altına ki ısısı düşmesin guzelce mayalansin. 4 saat kesin tut bak 4 saatten sonra salla olduysa kati gibi oluyor zaten. Olmadıysa daha beklet dokunma hic. Olunca direkt buzdolabına buzdolabında iyice sertleşir kıvamı