Filizz66 canım benim durumum farklı sanırım ondan ben hep hipp mama kullanıyordum ilk bi doktora gittim bebeğimin süt alerjisi olduğunu söyledi ve bize neocate diye bi mama Önerdi ve hipp i bıraktık sonrasında 2 hafta geçti doktordan hiç memnun kalmadım başka bi doktor buldum ve bana neye dayanarak böyle mama veriyor dedi o mamayı bırakmak için bi ondan bi ondan kulan dedi bu sefer hipp kusturmaya başlayınca şimdi golden goat ile neocateui kullanıyorum kademeli geçiş oluyor