O aylarda ben alıyordum kucagıma şarkılar söyleyip dans ettiriyordum odadan odaya gezip odaları eşyaları tanıtıyordum kucagıma yatırıp ilginç mimikler yapıyordum kızgın mutlu vb .. o kadar ilgiyle yüzüme bakıyordu ki🥳 Ama bizimkinin en çok şarkılar ve dans ilgisini cekiyordu ne zaman böyle yapsak sakinleşiyordu ve bir süre sonra uyuyordu sizde deneyin belki işe yarar 💋