6 haftadan itibaren yapılabilir. 4 hafta arayla dozlar tekrarlanıyor. Biz iki doz rotateq olduk doktorumuzun tavsiyesiyle 1 dozumuz kaldı. Alerji testi yaptırmadık ki bildiğim kadarıyla durum şöyle oluyor. Süt alerjisi olana yapılmıyor. Rota aşısının içinde yumurta proteini var, ilk dozda cok az miktar agzına damlatıp bir kaç dakika beklinip bir reaksiyon göstermez ise devamını veriyor. Anında alerji varsa ortaya cıkıcagını söylemişti doktorumuz. Bir sorun yasamadık biz. Çok az ishal dısında oda bilinen yan etkisi zatenn