Ipek20200306 Simdi uyuttum saba 8:45 uyandı gece 20.kere uyanmıştır 11 de uyuttum 20 dakika sonra uyandı tekrar salladım simdi uyuyor şükür
merwecik Ipek20200306 dünyanın en zor şeyi Annelikmiş uykusuzluk yorgunluk zombi gibiyiz ne kadar sürecek bakalım😫
Dilos01 merwecik çok şükür uyudu 🤣🤣ailecimle sohbet ediyorum bi yandan da bu muhteşem Happy kids anaları ile konuşuyorum 😄😄
merwecik Baturalpinannesi kaç aylık bizim de öyle gece güzel uyuyor ama gündüz zar zor yarım saat ya uyuyor ya uyumuyor
Baturalpinannesi merwecik 4.5 aylık canim aynıyız bazen gecede uyumuyoruz ama gündüz en fazla yarım saat
merwecik Baturalpinannesi ne olacak böyle ya destekcın var mı tek çok zor benım 2 aylık kımsede yok sürekli kucak istıyor birsey yapamıyorum