Acemi_ogretmen_annee Hanımlar merhaba günaydın ☀️ , Bugün indirimde olan keçi sütlü bebek bisküvisi - keçiboynuzu özü ve hurma özü kullanan memnun kalan varmı? İçeriğinde ilave şeker, tatlandırıcı, kıvam artırıcı olmaması ilgimi çekti alınmalı mı sizce? Teşekkürler şimdiden🌺😘