Havvamurt evet grip aşısı olununca ağır grip geçiriliyor genelde yani enfeksiyon vuruyorlar bi nevi vücudun savaşması için , aslında keşke önermeseydi doktorunuz çok mu sık grip oluyorsunuz ki aşı önerdi. Emzirmeye uyumlu antibiyotikler var mutlaka bir doktora gidin ve bol ıhlamur için geçmiş olsun