QueenMom__ Mom078 stres kaynaklıymış sizinde demekki, bebeklerde dişsiz hep dudaklarını sıkıyorlar ya diş oluncada aynısını yapıyorlarsa ses çıkıyor diye düşünüyorum ama bilemedim
Bircicekbirbocekannesi Mom078 yine diş çıkaracaktır canım. Genelde diş çıkarma dönemlerinde yapıyorlar.
minikbirbal Mom078 benimkide yapıyordu doktorumuz Demir eksikliğinden kaynaklı olabileceğini söyledi ama hiç bir şey yapmadan bir süre sonra bırakmıştı
Mervemerveesk Mom078 benim oğlum da yaptı bir süre ama sonra bıraktı. Orda bir şeyler olduğunu keşfettikleri için mi yapıyorlar bilemedim ☺️
Balkokulumm Mom078 hemde çok ama tepki vermemeye çalışsak iyi oyun sanıp daha kötüsüne alışırsa diyede korkuyorum
Deletedmom14 Mom078 bebekler de mı yapıyormuş bunu yaa. Eltim yapardı uyurken 🤣 hatta bi gece sesini kaydedip dinlettim bu ne diye. Kurbağa sesi galiba demişti 🤣🤣🤣
esmerayes Mom078 oglumda yapiyor ustte 2 altta 3 dis var ve disleeide uzadi ay cok kotu bi ses cikiyo anlamiyoda napicam bilemiyorum :(
esmerayes Mom078 2 kereye kurban olayim benimki surekli yapiyo bi yaptimida durmuyo off cok kotu bi ses o cok gucik oluyorum