ErdoganEda Kızlar gece olunca bebegim çok ıkınıyor ne yapacağımı bilmiyorum masajda yapıyorm emziriyorum altını da temizliyorum yavrum nasıl böyle ıkınıyor içim gidiyor Bi çözüm var mı
feamtrmea ErdoganEda bir aylık oğlum var sabaha kadar kesntisiz ıkınıyodu gaz damlası kullandım masaj yaptım hiç bi şekilde geçmiyodu yüzüstü yatırmaya başladım çok şükür az oluyo artık 🤲🏻
02022020 ErdoganEda gaz olabilir yediklerinize dikkat ediyormuşunuz kimyon çok tüketin Melisa papatya rezene içebilirsiniz takip edin alerjikte olabilir alerjibebekleri çok ıkınıyor be yiyince oluyor ona bakın
Eylemmehmet ErdoganEda rezene çayı icirin gazi vardir büyük ihtimal kabızlık da olabilir cay çözdürür insallah
ErdoganEda Kızlar bide bebeğimin yüzünde isilik oluyor. Neler yaptınz geçmesi için komşum pudra dedi isilik için kendi bebeginde de varmiş kullanmiş geçmiş