mathematician Benim kızım 4 ay 1 günlük, atak hesaplamaya baktığımda atağın 21. günündesiniz diyor, bitmesine 14 gün kaldı yazıyor. Ama atağa falan girmedik yani bi değişim yok kızımda😃 Geç girmesi gibi bir durum oluyor mu acaba? Olmaz inşallah 🤦🏻♀️
Tortilla Valla 4.5 aylıgız atak matak yok daha bi sakin😅 38 de dogdu ıkı türlüde atakta gozukuyordu ama herkese olmuyo bnce
kimyageranne Deletedmom98 4. Ayda bir başladı 6. Aya girerken zor bıraktı o uyku gerilemelerini sebebsiz bağırıp ağlamalarını mızmızlıklarını gece 500 defa kalkardı uyku denen birşey yoktu ne gece ne gündüz bizde resmen 2 ay sürdü 4. Ay atağı ki normalde benim kızım gece hiç kalkmaz uyku saatlerinde güzelce uyuyan öyle ağlayan bir çocuk hiç olmamıştı korkutmak istemiyorum ama çok kötüydü bizimki hatırlamak dahi istemiyorum . Ama düzeldi yani çok şükür 🙏
Yasemila Deletedmom98 tam 35 gün sürüyor 7 günümüz kaldı. Ama ben 35 yıl yaşlandım sanırım. Özellikle uyku gerilemesi çok etkiliyor iştah konusunda pek sıkıntı yaşamadım ama huzursuz yani çığlıklar başladı tek durmuyor gecede 2 3 kere kalkıp emip yatan çocuk 5 6 kere kalkıyor benim uyutmamı bekliyor :(
06_55 Benimki doğduğundan beri atakta hiç uslu bi çocuk olmadı zaten 121 günlük oldu bugün ama atağın ilk günleri bizi mahvetti elimizde kalıyordu çocuk 😫
Aysngns Uykusu var ama uyumamak için resmen direniyo ve başlıyo ağlamaya son6 gün kaldı inşallah geçer bu dönem gece mızmız emzik düşürünce ağzından ağlamaya başlıyo 20kez kalkıyorum bakıyorum oydu bu 4.ay
Elisaayten Biz atagin 10. Gunundeyiz allaha bin sükür daha bi sey yok sadece bir diş nizlmizligi var oda allah şükür cok mizmiz degil karni tok alti temiz olsun yeterki oturup izliyor insssalah 4.ay atagini boyle bitiririz 😊😊