Yavuzumunannesi Merhaba kızlar bebeğim 26 günlük çok gaz sancısı yaşadığı için doktora götürdük ve good night adında bi damla verdi..eve gelince netten araştırdım uyku için olduğunu öğrendin..uyku ilacı mı bu o yüzden kullanmadım henüz
Candy_liz Bizim dr da gaz ilacı diye yazdı, eczacı tanıdığımıza sorduğumuzda gaz ilacı olmadığını sadece bebek huysuzsa gece rahat uyumaya yardımcı olduğunu söyledi, o yüzden şimdilik almadım onun yerine biogaia kullanıyorum günde 5 damla..