Aysnrrrrr meme+mama gittiğimiz için 2-3 saatte birdi çişi iyi çok şükür doktorda emmeyi uzun tutmaya çalışın 2 saatten önce vermeyin sık emzirirseniz sütün su kısmını emer bırakır proteinini alamaz dedi o yüzden uzun emsin istiyorum bide daha küçücükler ağladığında memeyle sakinleşiyolar sonuçta güven duygusu içinde sık emzirmek gerekmez mi?