Kayacirr 1prens1prensesannesii canım ben 3 numara kullamaya başlayınca geçtim 3-4 aylıkkendi sanırsam ama şu zamanlar zor oluyor kızım 9 aylık aşırı hareketli normal cırtlıya geçmeyi düşünüyorum tekrar
Sevinc543yakut 1prens1prensesannesii 10 aylık şuan yeni geçtim kilot beze daha rahat çünkü aşırı hareketli bi bebek oğlum
ozge3747 1prens1prensesannesii Yavaş yavaş geçebilirsiniz ama bence kriter bebeğin yüzüstü dönmeye başlaması, bebek hareketlenip alt değiştirirken iki tarafa dönmeye başladığında geçmiştim ben 😉
1prens1prensesannesii Kayacirr benim oğlum da aşırı hareketli. Cırtlı bezi değiştirirken bile zor değiştiriyorum.. Şuan 4 numara kullanıyorum ama bilemedim.
1prens1prensesannesii ozge3747 dönüyor canım ooo fır fır 😂😂bakalım 1 paket akıp deneyim baktım kullanabiliyoruz külot Beze geçeyim.
ozge3747 1prens1prensesannesii 😄Bir kere külot beze geçtikten sonra diğerini bağlamak çok zor geliyor insana