Merhaba kızlar benim bebeğim 2 aylık bazen 120 cc mama ya da anne sütü bazen de özellşkle geceleri 40-50 cc kadar anne sütü/mama yiyor? Bu konudaki doktor tavsiyeleri nelerdir?2 aylık bebek ne kadar yemeli ? Gündüz yiyor fakat geceleri gıdıklasamda oynasam da yemiyor siz neler yapıyosunuz ?