Meltems Kızlar buraya çok gönderi açtım yürümüyor diye. Artık çok şükür oğlum yürüyor. 17 buçuk aylıkken yürüdü.Demekki vakti saati gelince allahım güç kuvvet verdi yavruma. Cok mutluyum sizlerle paylaşmak istedim.
melisaninannesi Meltems çok sevindim canım. Aslında 18 aya kadar çok normal ama biz hep yaşında yürüsün istiyoruz😍
Bebisannesi Çok sevindim maşallah bebise 👏Benimde 14 aylık zayıf yürümüyor bende üzülüyorum darısı bize inşallah bizde yürüruz🤲
Gulfem07 melisaninannesi ne olacaksa erkenden yürüyüp başımıza iş alacaz😂benm oğlan 11 aya 1 hafta kala tutunarak kalkmaya gezmeye başladı ve 1 hafta içinde çok ilerledi şok oldum bu kadar hızlı olmasına koltuk tv ünitesi yatağı ne varsa tutunup anında kalkıyor ne zaman yürür bilemiyorum ama şu durum çok zormuş düşüp kafasını vuruyor bir an ayrılamaz oldum yanından
Arc1993 Meltems ne zamandır yürüyor? Evi tek başına geziyor mu? Benim oğlum 1 aydır yürüyor ama gezmiyor daha. Şöyle söyleyim benim yanıma yürüyor. İşte koltuğa gidiyor. Bi hedefe gidiyor yani genelde daha.
elfozyil Meltems 🙏🏻🥰 gözünüz Aydın sağlıkla büyüsün yürüsün koşsun inşallah darısı bizim yavrularımıza
Balbocegi Meltems çok sevindim. Attığı her adımlar güzellikler getirsin ona 🙏💙 Sanırım benim paşa da geç yürüyecek. 10 aylık olacak. Biz tuttuğumuz da bile ayaklarının üzerine basmıyor. Doktor bacak kasları gelişmemiş dedi 🤷♀️
Meltems Balbocegi bizimki de emeklemeyi çok seviyordu ondan yürümedi. Canım daha çok erken yürür inşallah sıkma canını.
Mom9 Balbocegi hiç merak etmeyin benim kızım 12aylık olana kadar basmadı hiç yukarı kaldırıyordu. 13.ayda kalkıp sıralamaya başladı
Balbocegi Meltems benim paşam da emekleme falan da yok. Sadece bir yerden tutunup, dizlerinin üzerinde yükseliyor. Erken ama kaba motor gelişimi epey zayıf. Bu yüzden tereddütte kalıyorum 😏
Biricik01 Meltems gozunuz aydin 🤗bu duyguyu en iyi bebisi gec yuruyen anneler bilir.Kizimda 15 aylikken yurudu, ben hic dert etmedim ama komsular illallah ettirmisti, gec kalmis bilmem ne.Disari cikmadim sirf onlarin laflari yuzunden
Meltems Biricik01 nasıl da haklısın. Apartmandan oğlumla akran bi kızın annesi gülerek ayyl çok gec kalmış hasta mı demiyti de nasıl zoruma gitmişti
tubist Balbocegi 11 ay 9 gunluk hala siralama yok, disleri de yok ustelik. geri geri emekleme var sadece anlamadim gitti🤷♀️
Balbocegi Mom9 yaaa çook sevindim bu yoruma. Hiç basmıyor hiç. Direk hava da oturma pozisyonuna alıyor kendini. İkinci çocuğum. İlkte böyle bir sorun yaşamadık. Minik paşa da böyle olunca insan korkuyor. Bir de yapamayınca bir bağırıyor 🙈
Meltems AsilZeynepp persentilde tam ortada canım kilolu sayılmaz. Erken emekledi o yüzden emekleyerek her yere girip çıkıyordu birde biz zok kucakladık eşim hala ev deyken kucağında gezdirir belki ondan
Sutbitkisi Gulfem07 evet 8 aylık bebeğim var hep darbe kafaya. Tutunduğu yerden geri düşüyor şapşik😂😂