Merhaba herkese☺️ 20 günlük bir bebeğim var daha önce bu kadar küçük bir bebekle aynı ortamda bulunmadığım için her davranışı beni şüpheye düşürüyor🤯 bu yüzden tazecik annelere sormak istedim. Emzirdikten sonra uyuyakalıyor bazen ve sürekli ıkınma sesi çıkarıyor hem uyuyor hem inliyor adeta. Böyle bir durum yaşayan var mı gazı olmasına yoruyoruz gaz çıkarma hareketi yapıyoruz gaz da çıkarmıyor nedir acaba sebebi fikrinize ihtiyacım var