Arkadaşlar bebeğimi ne zaman emzirsem kusuyor ardından kaç defa hastaneye götürdük reflü değil dedi fışkırtarak küsmüyor fakat günde illa 5-6 defa kustugu oluyor hayır sütü fazla içiyor desem sütüm de fazla yok yani 😒🤷🏼♀️Mama veriyorum bebelac FL olanı ondada kusuyor mamadan öyle oluyor desem yok benim kendi sütümü bile içerken öyle doktor motilium diye bi ilaç verdi ve maflor diye bi damla bakalım ne olacak relactoz damlasıda var ama bana mısın demiyor aceba dedim 1 aylık bebeklerde normal mi bu durum