Dünden beri bizde öyleyiz herseye mız mız uykusu var uyumak istemiyor uyanıyor ona bile söyleniyor eskiden kahkaha atıp gülen cocuk gitti yerine surekli mızırdayan bir çocuk geldi 😔 ben suan için uyku eğitimi verilmesini doğru bulmuyorum atak donemi bittikten sonra daha doğru olur bence çünkü zaten şuan huysuzlukları var daha fazla üzmenin anlamı yok