Dilaraya bizde 6 aylığız ben bayadır otutturdm düzeni nasıl yaptım bilmiyorum ama cok şükür oldu. Sabahları cok erken uyanıyordu siyah perde taktım 10 11 e kadar uyur. Yazın hergün yıkıyordm yataga yatırıp müzik açıp cıkıyordum odadan kendi uyuyordu şimdi de güzdüz gece yataga yatırıyorum kollarını tutuyorum müziğide açıyorum kendi uyuyor cok huysuz olunca falan sallıyorum oda sakinleşene kadar