merwecik Bebeğimde kalça çıkıklıgı varmış çift bez kullanıyoruz düzelir mi yaklasık bir aydır düzenli olarak kullandık pandemiden dolayı kontrol tarıhını geç aldık faydası olmusmudır merak ediyorum
Asyammsss merwecik kızımı da 45 günlükken yaptırdık kalça çıkikligi cıktı. Ama 2. Kontrolünde doktor dedi ilkine göre çok daha iyi. Salı günü kontrolümüz var bakalım maşallah bu sefer tam yerine oturmuştur.
urazinannesiii merwecik bizde de aynı sorun vardı çift bezle atlattık sizde atlatırsınız merak etme annesi 💐