Sinemis benim kızım 2.5 aylık şuan. Bir haftalıkken de sağdığım sütü biberonla verdim, hala daha gün içinde 1-2 kere veriyorum biberonla. Hiç meme reddide yaşamadık çok şükür. Bende işe başlyacağım bir ay içinde. O yüzden alışmasını istemiştim biberona. Anne memesine çok yakın emzik ve biberon ucu kullanıyorum zaten. Kasikla cok zor olabilir nacizane fikrim.