Twinmomdd benim görümcemin Kızı da doğduğundan beri sabah 5 6 da kalkar sürekli bir iki saat oynar geri uyur ama o saatte mutlaka kalkardı. Şuan 3 yaşında hala aynı diyor vallahi 😂😂😂 gece 1 de yatsa da yine 6 da ayakta diyor . Bi alışkanlık huy bazı çocuklarda sizinki birdaha uyumuyor mu