azizinannesi daha geçen ay aynı sorunun cevabını orda burda ararken gördüm kii bu konuyu biraz bebekler şekillendiriyor. Benim bebeğim ilk zamanlar hep 1 saatte isterdi ben de verirdim ve öyle yarım saat bu memeden yarım saat o memeden değil, tek memeden bir seferde besliyorum diğer türlü kafam karışıyor. Şuan 2 aylık olduk daha bir yoluna giriyor gibi. Genelde 2 saatte acıkıyor nadir olarak 1 saatte istiyor. Bence bebeklerin şekillendirdiği bir durum her bebek farklı olduğu için bence sen bebeğinin tarzını öğrenmeye çalış değiştirmeye çalışma.