pmrsk ben hastalığı rahat geçirdim ama öksürük ve göğüs ağrım devam ettiği için doktora gittim, özellikle öksürdüğümde aağ kavurgamın yan ve arkasında ağrı oluyordu. Kan,ekg, tomografi ve solunum testi yapıldı. Ağrının kas ağrısı olduğu söylendi. Giderek azalıyor ağrı, hastalık sonrasında bu tip ağrılar görülebiliyor dediler.
Ancak doktora gitmenizde fayda var.