Sevgili anneler, kızım 5 aylık. Beraber uyuyorduk, dün akşam eşim kucağında uyuttuktan sonra odasındaki beşiğe yatırdı, ben de o odadaki yatakta uyudum. Ilk emmeye, uyuduktan 6 saat sonra kalktı ama emdikten sonra beşiğine geri koyarken uyandı, en son sabahın 8 inde ayağıma alıp ben de öyle uyudum. Başlamışken odasında yatmaya alıştıralım dedik, bu gece 2 saatte 1 uyandı, toplam 3 kere uyandı emdi, emdikten sonra beşiğine koyarken uyandı ama biraz kıpırdanıp geri uyudu. Başlamışken böyle devam edeyim, beşiğinde uyumaya alışıp daha az uyanmaya mı başlar, yoksa 2 saatte bir uyanmaya mı alışır?