Asafeymeninannesi 05ay05az20e1sra14na9di3r27 Verilir tabii 🙂 Sütünüzün yetmediğini nasıl anladınız peki ?
tosbikannesiii 05ay05az20e1sra14na9di3r27 ben İlk 40 gğn meme artı mama gittim ne olabilir ilk günler sütüm gelmedi mama verdim niye verilmesin
spynrc 05ay05az20e1sra14na9di3r27 verilir neden verilmesin benim de sütüm yetmedi ben çok daha erken verdim şuan mama+meme olarak gidiyoruz
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Asafeymeninannesi sağıyorum emmedigi için sütüm dolana kadar bir daha uyanıp acıkıyor
Pankek 05ay05az20e1sra14na9di3r27 Ben doğumdan çıktım direk mama verdik. Çünkü ben pert. İlaçların etkisinde. Yani Çocuğun kursağından ilk hastane suyu ve mama geçti. Verilebilir 1 numara formül mam
Wolverine 05ay05az20e1sra14na9di3r27 Tabiki icirebilirsin mamalar zaten bu yüzden var. Anne sütü ile arasındaki fark antikor üretimi yapmaması, onun dışında formül mamalar içeriğinin zenginliği sayesinde bebekler için Coook faydalı temel besindir.
Sewooo 05ay05az20e1sra14na9di3r27 benimki 45 gunluk 4 kutu mama bitirdik 20 gun sutun gelmedi simdide ozellikle gece 12 ve sabah 10 da mama veriyorum uzun uyuyor tutuyor karnini oyle abarti kiloda almadi kabuzda olmadi
Prenses_annesi22 Sewooo sütün gelmedı dıye bısy yok aslında cnm kafanı bosalt rahat ol ve sureklı gelecek dıye motıve et kndını pekmez ye bol su ıc ınsallah gelır verırsın sütünüde 🤗
Sewooo Prenses_annesi22 babami kaybettim bence onunda etkisi vardi eve geldigim andan itibaren gozyasim durmadi. Yeni yeni hazmediyoruz🥺
Prenses_annesi22 05ay05az20e1sra14na9di3r27 bnmde 1 ay 13 günlük kızım dogdugundan berı süt+ mama olarak gıdıyoruz suandada aynı devam edyorjz bır skntı yasamadım sütüm yettıgınce veryorm yetmedıgı zman mma veryorm
TospikOglusum 05ay05az20e1sra14na9di3r27 ilk doğduğu anda bile verilir yani sutunuz egerki yetmiyrsa verin tabi.yetmedigunide günlük cisli bezlerinden. Net anlarsiniz
duzenlianne 05ay05az20e1sra14na9di3r27 verilir tabi mama bu yüzden var 😊 benim 4 gün sütüm gelmemişti hastanede ilk gğn başladık mama ya 6 aylık şimdi hala mama içiyor emmiyorda ☺️ Siz yine de sürekli emzirmeye calısın emmiyorsa da sağım yapın 1 damla bile olsa alsın anne sütü 🥰
duzenlianne 05ay05az20e1sra14na9di3r27 yok neden zararı olsun valla kızımın maşallahı var saglığıda cok şükür yerinde zararlı birşey olsa bizler nasıl yapalım benim kızım emmedi doğdu doğalı mama