ilknur_acr94 Ben etiket aldım. Yapışkanlı. Beyaz havluyu seriyorum, çıtçıtlıya da yapıştırıyorum kaç aylıksa çekiyorum bir sürü poz. Ama eğer direk fotoğraf çekimi ise bal kabağının mevsimi, meyve sandığı, pamuktan bulut, örgü yün kundak tam sonbahar konsepti. Ama pinterest den bir de instagramda bebek fotoğrafçılarından bakın derim.