Rivadan_35 ah ah karışmasalar olmaz sonra çeken üzülen biz oluyoruz canım, oğlum 3,5 aylıkken olmuştu o da böyle yeni yeni başlamıştı hemen burdan araştırmıştım buradaki tavsiyeler üzerine yaptım işe yaradı tarakla da sanki masaj yapıyormuşsun gibi yap zaten yağ yumuşatacak canı acımaz hiç korkma insallah bebişine de iyi gelir geçmiş olsun 🥰