Mom55
Canım göğüs ucunu bilemeyeceğim ama ucunu çıkarabilip emzirecek olursan mamadan sonra red yaşaman konusunda bi tavsiye verebilirim. Benim de sütüm 4. gün gelmişti, ben de Avent biberonla vermiştim. Biberondan sonra emmek istemedi almıyordu mememi, ucu olmasına rağmen. Ben mememin ucuna biraz mama sürüp azıcık da ağzına damlattıktan sonra hemen memeyi sokuyordum ağzına hemen emiyordu. Hemen alıştı, hala da meme+mama gidiyoruz Aventle ama meme reddi yaşamıyorum. - 2 Aylığız. Meme ucun çıktıktan sonra biberona alışmış olursa sen de böyle deneyenbilirsin ☺️