ayselaltaca Hiç kullanmadım ama kaç saatte açıyorsunuz? Ben Molfix kullanıyorum 3-4 saatte bir açıyorum ilk defa bugün sızdırdı oda babaya bıraktım altını açmayı unutmuş 6 saat ondan dolayı 🙄a101in bezini 2-3 saatte bir açıyorum çünkü fazlası anında sızdırıyor. Her bezin emiş gücü farklı oluyor veya bebek her zaman aynı derecede çiş yapmıyor.