ayselaltaca Yenidoğan bebeğime sleepy bez kullanmaya başladık fakat aldığımdan beri inanılmaz sızdırıyor. Günde 2 defa üstünü değiştirmek zorunda kalıyorum bebeğimin. Bu sorunu yaşayan anneler var mı? Başk marka beze geçeceğim öneriniz var mı?
elizinannesi-19 ayselaltaca 11. Ayına kadar prima premium care kullandım. Hiç sızdırdığını görmedim. Sonra fiyatı artınca sleepy e geçtim. Bundan da çok memnunum. 1.5 aydır kullanıyorum hiç sızdırmadı.
Bugram_5 ayselaltaca canım bend doğduğundan beri kullanıyorum bende ilk zamanlar yaşadım da sonra sleppy le iletişime geçtim gönderin test edelim dedi gönderdik yeni paket yolladılar arada bi kaç kutuda oluyormuş ama şükür şuan 4 numarasını kullanıyorum 1 numaradan sonra bişi yaşamadım elinde fazla varsa gönder derim
ayselaltaca Bugram_5 Bağlama şeklimi yanlış bulmuşlardı o yüzden sızdırıyor diyip göndermedim ama yok dedikler gibide bağlıyorum yine yok sızıyor. Yarın tekrar iletişime geçip göndereceğim.
eylulbebesi ayselaltaca ilk zamanlar ben de böyle post açmıştım 🙂 iç lastiği fark ettiğimden beri sızdırma yaşamıyorum 🙂
MiniKaya ayselaltaca bende aynı sorunu aldm sonra prima aldm primadada aynı problemi yaşadm bezler büyük geldiğinden kaynaklı sanırm primanın 1 numarası sleppynin 2 numarası kadar ona göre alın alırsanz
Asafbugra 1663 aynen bende hep kullanyrm 4 numara şu an değişimine dikkat edyrm sızdırma yok gayet memnunum hiç pişik yasamadm
Gulay-58 ayselaltaca actiriyorr musuj canim bezi ellerinle actir iyice oyle tak bez sizdiriyor youtube videolari niizle goreceksin benimde oyle oluyordu meger bilmiyor musum kullanmayi üst baş degsitrimekten harap olmustum ah ah
Efemila35 ayselaltaca doğduğundan beri sleepy kullanıyorum hiç öyle bir sorun yaşamadık çok şükür🙏 geçen gün sirtina kadar yaptigi kakasi hariç 😂
nneslihan ayselaltaca 4 ay boyunca sleepy kullandım sızdırma, pişik hiç yaşamadım çok memnundum lastik izi dolasıyla farklı beze geçtim
Betult nneslihan hangi beze geçtiniz. 6 aydir surekli sleepy kullanıyorum cok memnunum ama lastik izi artık canımı sıkmaya basladi. Degistirmeyi düşünüyorum bende
BaraninAnnesi ayselaltaca baştan beri sleepy kullanıyoruz hiç boyle sorun yasamadık iz bırakmasından hariç memnumum
02022020 ayselaltaca küçük numara olabilirim elinizdeki ben gündüzleri sleppy geceleri molfix kullanıyorum sızdırma yapmıyor hiç
Pankek ayselaltaca Ben de hep prima kullandım. Hiç sorun yaşamadım pişik dahil. Bezi ne kadar sık değiştirdiğinizle de alakalı bence. Ben 4-5 saatte bir değiştiriyorum. Gece uykusu hariç. Bazen hafif oluyor bez ama yine de kalmış idrar üstünde kalmasın diye değişiyoruz