Selam arkadaşlar, aylardır gaz sorunumuz var. Bebegim 10 aylik olmasına rağmen gece surekli uyanıp sanci çekiyor.Doktor tahlil yaptı birsey çıkmadı fakat gece uyanıp cok zor gazını çıkarıyor agliyor artik ne yapacağımı şaşırdım.Var mi fikri olan desteklerinizi bekliyorum:(