kumsalin_annesi Kızım az önce yürürken dengesini kaybedip dudağını dolabın kenarına vurdu.Şu an üst dudağının sağ tarafı şişti.Şişkinlik için neler yaptınız ben buz değdirip durdum🥺
minnosizmmm kumsalin_annesi hiç bilmiyorum ama buz iyi fikir olabilir postun üstte kalsın diye yazdım geçmiş olsun kuzucuga
MustafaaKemal kumsalin_annesi Hasar gören bölgeye havluyla sarılmış buz uygulayın.Kafasına falan darbe aldı mı?
MustafaaKemal kumsalin_annesi Tamam, hasar gören bölgeye havluya sarılı şekilde buz tutmanız yeterli olur.☺️