basak-0509 Merhaba anneler ıyi geceler bebeğim 3 aylık bebeğim 3 gündür kakasini yapamıyor kulak çöpü ile uyarı verdim yapmadı masaj denedim olmadı çok ağlıyor ne yapabilirim şimdiden teşekkür ederim 🙏🙏🙏
LiTeraRy basak-0509 azicik zeytinyagi icirdinmi bi cay kasigindan biraz daha az belki rahatlar anne sutumu aliyor mamami
pandisko basak-0509 Bir iki çay kaşığı has zeytinyağı içirebilirsiniz mama alıyorsa eğer mamasına da koyabilirsiniz doktor bana öyle söylemişti
minnosizmmm basak-0509 kulak çöpü sakıncalı olabilir diye benim doktorum pişik kremi yada zeytinyağıyla masaj yap 10 a kadar say sonra karnına masaj yap bacaklarını karnına doğru bük demişti bunlar youtube da var masajlar benim kızımda zorlandı ilk zamanlar öyle yaptırdım hep
basak-0509 minnosizmmm denedim efendim onuda son çare kulak çöpünü yaptım ama yine yapmadı bu saat oldu ağlıyor hala
Mom080 basak-0509 bir hafta ya kadar normal diye biliyorum anne sütü alıyorsa zaten kabız olmaz demişti doktor ya gazı var yada başka bir durum
prensinveannesininguncesi basak-0509 benim bebeğimde 3 gün yapamadı doktora götürdük gayet normal dedi 10 güne kadar yaşamayabilir dedi eğer 10 gün sonra yapmazsa lavman uygularız dedi.Zeytinyağ içireyim mi dedim ? Sakın dedi sindirim sistemi sindiremez yağı daha sancılı olur demişti .
prensinveannesininguncesi basak-0509 belki de sancısı ondan 🙁 aslında mantıksız yaptığımız o daha bebek ne zeytinyağı 😒 doktorları dinlemeliyiz bende vermiştim ilk ve son oldu
yamacalimoms basak-0509 anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar mama ile beslenen bebeklerde 7 güne kadar normal..