Kubra1991 ya ben içtim , bitki çayı çok severim kendide karıştırıp yaparım hele bu dönemde her akşam içip yatıyorum anason, papatya, rezene , ıhlamur, melisa , kuşburnu bazen tarçın çubuğu bazen zecefil zerdeçal vs va kestane balı ile ohh miss :) süt bile yapıyor.ama doktora sor imkanım varsa.emziriyorum ayrıca belirtiim :) sadece hamileyken içmedim.