ozi Bebeğim yarım saatte bir uyanıyor ve ilk doğduğundan beri böyle.Halim dermanım kalmadı artık. 8 aylık bebeğe gece emmesini kesme yapılır mı? Bilgisi olan, doktora danışan varsa yazabilir mi?
Banuara ozi bende pert oluyorum zaten az emiyor ama kokunu almak istiyor lütfen kesme 😔 korkuyor onlar hep hazır istiyorlar bizi bak uyandırdı beni mal gbiyim uyuyamadım 11 aylığız emdi yüne uyudu ama olsunnn 😍 yerim onu ben
Ayla-T Canım senin çoktan bir düzen oturtman lazımdı 3 aydan beri gece sadece bir kere kalkıyor bebeğim. Uykusunu da iyi aldığı için huzurlu bir bebek. Yarım saatte bir nedir böyle seni emzik yapmış
ozi Ayla-T düzen oturtamiyorumki gece gündüz durmadan ağlıyor. Kesmek istiyorum gece emmesini belki uyur biraz diye
Ayla-T Balbocegi Ben sağarak veriyordum ölçülü verincede sabaha kadar uyuyordu. Şuan 6. aydayız 10 gibi yatıyor dokuz gibi kalkıyor. Gecede bir kere mama içiyor.
Balbocegi Ayla-T bu onunla alakalı değil aslında. Tamamen çocukla alakalı. Büyük oğlum sabaha kadar sadece bir kere uyanırdı. Gündüz uykuları da çok çook iyiydi.. Fakat bebeğim ne gündüz uyuyor doğru düzgün ne gece. Doymadığından kaynaklanmıyor bu. Uykuyu sevmiyor. Yani demem o ki ne doymakla alakası var bu işin ne de alıştırmakla. Evet bebekler rutini sever. Uyku sinyallerini takip etmek gerekir ama uyuttuğun bebe yarım saat sonra uyanıyorsa yapacak bişey yok buna 🤷♀️
ozi Banuara bu gece 5 ile 7.5 arasında uyudum sadece. 2 yaşında bir oğlum daha var ve artık ben ben değilim uykusuzluktan😞
Banuara ozi bende 1.5 saat uyudum bende saat 22:00 da hemde tam dalıyorum uyandırıyor ağlıyarak birde burun tıkanıyor bunların yatmadan buruna sprey sık ve peteğin üstüne su as ıslak havlu as bebde de iki erkek çocuk var extra birde koca var 😣 yani 2 yaşa kadar sabır edelim hem çok sevap günahlarımza bile kefaret oku bak gör Allah yardımcımız olsun ilk fırsaatta jemen uyu 15 dk bile bize kâr ozi canım
Suna-58 ozi canm ben de senin gibiyim bebeğim 9.5 aylık hala geceleri sürekli kalkıyor sebebi emzirdigim içinmiş sende dmziriyor musun biberon da öyle olmuyor bebek uzun süre uyuyormuş ben sorduğumda böyle dediler
bitterikolata ozi bir buçuk yaşına girecek hala kesmemi önermedi doktor mamayla besleniyorsa diş çürüğü için bir yaşından sonra kesiyorlar ama memeyse gerek yok dedi büyüme hormonu en yüksek seviyeye ulaşınca emmek ister gece iki kez emmesi normal diyor sizin alışkanlık olduğu için yoruyor bir kalktığında emzirin ikinciye emzirmeyin böyle böyle azaltın ben de aynı durumdaydım ilk günler zorluyor ama alışıyor
Suna-58 ozi Ben artık doktorlarada güvenmiyorum bebek hemşiresi arkadaşım vardı o dedi ki herkes farklı şey söyler ac makale oku dedi internette okudum sizde yazın 9 aylık bebek neden gece sürekli kalkar diye orada yazıyor açıklıyor sebebini inanın başkasına sormak morel bozuyor çünkü her bebek farklı