Eslmerva aynı durumdayız, kızım 13 aylık, 6 haftalık hamileyim, tiroit ilacı kullanıyorum ve emziriyorum. Güzel bir multivitamin takvitesiyle tandem emzirmeye düşünüyorum. Arkadaşların dediği gibi düşük riskiniz yoksa emzirmeye bırakmak zorunda değilsiniz.