rabbim şifa versin sizi çok iyi anlıyorum 😥😥 ateş düşürücüden başka ilaç verdirmeyin benim bebeğim hemen atlatacakken tam 5 gün çekti doktorumuz iburamin kullandırdığı için hastalık dahada güçlendi koronada kesinlikle iburamin tarzı ilaçlat kullanmayın yaşadığım çok acı tecrübeye dayanarak söylüyorum aptal doktorun ihtimali yüzüne 6 aylık bebeğime antibiyotik takılmak zorunda kalındı 😭