Ezgi_12 Merhaba bayanlar dogum yapalı 2.5ay oldu ve kanamam hala devam ediyor kesiliyor ertesi günü gene oluyor başına gelen warmı
yasemin02 Ezgi_12 bende aynı 3 ay oldu aynı duruyo ıkı gun sonra tekrar baslıyor pazartesı randevu aldım ben
Zalimsin Benim 60 sürmüştü çok minik bı parca düştü bı gün sonra kanamam durdu, kontrole gittiniz mi 40 tan sonra
Ezgi_12 yasemin02 benimle paylasırmısın canım doktordn sonda iyice kansız kaldm dikiş yerlerm acıyor artk rahimimde dikiş war benim hamilelekte olmuştu ondanmı diorm acaba
Zalimsin Ezgi_12 gitseniz iyi olur rahimi kontrol ediyo Doktorlar bazen parça kaldıysa kanama durmuyormus bu sebepten , tabi korkutmak istemem ama kontrol şart
yasemin02 Ezgi_12 emzırme den kaynaklı demıstı dr kusura bakma yeni gordum buraya girmiyorum normalde
Zalimsin Ezgi_12 dediğim gibi doktor bakar parça var mı yok mu diye eğer parça varsa düşmeden kanama durmuyor. Herkeste kendinden düşmez parça kimine müdahale gerekir o yüzden imkan varsa doktora gidin